WorkOn2

E-Marketing w ramach WorkOn2
Tomasz Brylew
Tomasz Brylew

Miło nam poinformować, że z sukcesem zakończyliśmy udział w szkoleniach w ramach drugiej edycji programu E-Marketing w ramach projektu WorkOn2.

Właściciel Agencji SITAB w ramach kursu przeprowadził 70 godzin szkoleń z zakresu E-marketingu.

Program kursu:

  1. Podstawowa wiedza na temat wyszukiwarek
  2. Analiza i tworzenie planu SEO
  3. Twój serwis www – budowanie witryny pod SEO
  4. Podstawy pozycjonowania witryn
  5. Link Building
  6. Inne techniki wspomagające SEO
  7. Problemy i zagrożenia w SEO
  8. Internetowe kampanie reklamowe
  9. Najczęściej popełniane błędy i zagrożenia
  10. Przegląd przydatnych narzędzi do kampanii SEO

Grupa realizująca jako projekt zaliczeniowy portal informacyjny: Bydgowisko.pl

Martyna Gromada
Martyna Gromada

Początkujący grafik. Uwielbia tworzyć i wszędzie znajduje inspiracje.
Wolne chwile spędza aktywnie na świeżym powietrzu. W Herosach pogromiła nie
jedną armie umarlaków.

Mateusz Stefański
Mateusz Stefański

Miłośnik sportu i zdrowego stylu życia.
Maratony i wyprawy rowerowe to jego misje specjalne, uczestnik
treningów charytatywnych w Bydgoszczy.

Hanna Stępień
Hanna Stępień

Z wykształcenia prawnik, wykorzystuje zdolności komunikacyjne do pozyskiwania nowych klientów oraz budowania relacji z już istniejącymi. Agent ds. specjalnych w social mediach. Facebooki i instargamy nie są jej obce.

Aleksandra Jaworska
Aleksandra Jaworska

Radosław Rosiński
Radosław Rosiński

Adam Genderka
Adam Genderka

Grupa realizująca jako projekt zaliczeniowy stronę firmy szkoleniowej: EduWis

Aleksandra Kądziorska
Aleksandra Kądziorska

Z wykształcenia politolog, z zamiłowania fotograf. Zorganizowana perfekcjonistka z zacięciem marketingowym. Nie wyobraża sobie życia bez codziennej dawki Instagrama, Pinteresta i serialowych spoilerów.

Ewelina Borzyszkowska
Ewelina Borzyszkowska

Kinga Rygielska
Kinga Rygielska

Maria Wiśniewska
Maria Wiśniewska

Wojciech Smoleń
Wojciech Smoleń

Łukasz Pieczyński
Łukasz Pieczyński