Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności    ROZUMIEM

Social media

90% polskich internautów korzysta z Mediów społecznościowych
Social media to kluczowy element obsługi klienta. Pozwala zmniejszyć dystans między marką a klientem.To również niezwykle skuteczne narzędzie do przekazywania treści i budowania lojalnosći.
media społecznościowe

Dotarcie do dużej ilości klientów
media społecznościowe

Prosta komunikacja
media społecznościowe

Ogromne możliwości reklamowe
Kampanie Social Media

Rosnąca popularność platform społecznościowych nie pozostawia większego wyboru – korzystanie z nich jest dla większości firm kwestią obowiązkową. Kreowanie wizerunku w mediach społecznościowych to nieodłączny element prowadzenia każdej działalności internetowej. Według raportu Fanpage Trends przygotowanego na luty 2017 roku, wykonanego przez Sotrender, w Polsce Facebook zgromadził już 15,48 mln użytkowników, czyli ponad 1/3 całej populacji kraju. Warto się nad tym pochylić, ponieważ właśnie tam znajdują się potencjalni klienci Twojej firmy.

Co możemy Tobie zaoferować?

Proponujemy szerokie działania w zakresie zaprojektowania fanpage'a, kreacji treści i zarządzania nim. Dodatkowo obsługujemy inne platformy społecznościowe, które w znaczący sposób wpływają na rozpoznawalność firmy (w wielu branżach nieodłącznym elementem spójności kampanii jest Instagram).

Dowiedz się więcej
Na czym opierają się nasze działania?
społecznosc

Tworzenie treści

Tworzenie odpowiednich treści skierowanych do konkretnej grupy odbiorców. Kreowanie historii oraz tekstów promocyjnych.

interakcja

Interakcja z klientami

Social media zmieniły relację firma-klient. Do tej pory kontakt z klientem o każdej porze odbywa się w czasie rzeczywistym - niezależnie od miejsca.

monitoring

Monitoring

Prowadzimy stałą obserwację mediów społecznościowych, analizujemy procesy i trendy w Internecie. Mamy wiedzę i nie zawahamy się jej użyć!

lider

Kreowanie lidera

Kreowanie wizerunku eksperta przy pomocy mediów społecznościowych. Współpracujemy ze specjalistami z obszaru firmy i dzięki temu tworzymy spójny przekaz.

idee

Trendsetting

Popularyzujemy idee oraz zagadnienia ważne z punktu widzenia firmy i docieramy z przekazem do ściśle sprecyzowanej grupy klientów, którzy również się z nimi utożsamiają.

społecznosc

Tworzenie społeczności

Wykorzystujemy wiedzę o zachowaniach internautów, aby jak najlepiej dotrzeć do interesującej nas grupy docelowej, która realnie jest zainteresowana ofertą klienta.