Chciałbyś poprowadzić

dla swojej firmy
Działamy od 2009 roku

Prowadzimy kampanie w Social Media

6 powodów, dla których warto postawić na Social Media!

  1. Liczba użytkowników social media stale rośnie i coraz więcej Twoich klientów korzysta z social media.
  2. Reklama na platformach social media jest tańsza niż reklama w tradycyjnych mediach,
  3. Social media to możliwość dotarcia do zupełnie nowych odbiorców.
  4. Platformy społecznościowe dają możliwość precyzyjnego dotarcia do grupy docelowej odbiorców.
  5. Media społecznościowe stały się jednym z kluczowych źródeł informacji i coraz więcej osób na nich przebywa.
  6. Użytkownicy, którzy odwiedzają profil w Social Mediach są bardziej skłonni do zakupu produktu lub usługi.

Jakie możliwości daje nam reklama na platformach Social Media?

Zaangażowani klienci

Pozytywny wizerunek

Precyzyjne targetowanie

Reklamy graficzne i filmy

Dynamiczny remarketing

Wiele platform Social Media

Zasięgi Social Media w Polsce

  • YouTube
  • Facebook
  • Instagram
  • TikTok
  • LinkedIn
  • Snapchat

Źródło: DataReportal

Jakie masz możliwości w ramach Social Media

Prowadzimy profile i skuteczne kampanie Ads na wszystkich platformach społecznościowych. Dzięki temu masz możliwość dotarcia praktycznie do prawie 100% internautów.

list-image

Prowadzenie FanPage na Facebooku to prawdziwe źródło korzyści dla firmy. Jest jednak również nie lada wyzwaniem, ponieważ nieumiejętne zarządzanie kampanią może wyrządzić szkody wizerunkowe. Ponadto może wpłynąć na negatywne postrzeganie profilu przez algorytm Facebooka – EdgeRank. Jako Agencja zajmiemy się publikacją informacji na temat produktów i usług oraz wydarzeń związanych z marką, a także pomocą w obsłudze (np. chatbot).

list-image

Prowadzone przez nas konta na Instagramie w krótkim czasie uzyskują kilkukrotny wzrost aktywności w stosunku do profili pod opieką innych agencji lub właściciela firmy. Do każdego konta na Instagramie podchodzimy indywidualnie i tak planujemy publikację postów, dobór hashtagów oraz opisy zdjęć, żeby osiągnąć najwyższe zasięgi i aktywności. Wykorzystujemy sprawdzone rozwiązania, które gwarantują większy zasięg i skuteczność publikowanych zdjęć.

list-image

Umożliwiają wyświetlanie reklam płatnych. Szczególnie polecane firmom, których głównym zadaniem jest zwiększanie widoczności marki. Ten rodzaj kampanii warto wykorzystać do budowania świadomości i rozważania zakupu, sprzedaży np. poprzez prowadzenie sklepu na Facebook. Często służy również docieraniu do nowych odbiorców, nawiązywaniu ponownego kontaktu z osobami, które widziały Twoje reklamy lub odwiedziły Twoją witrynę.

list-image

Kampanie remarketingowe na Facebooku i Instagramie przez wielu specjalistów uważane są za jedną z najpopularniejszych i najskuteczniejszych form reklamy. Dzięki remarketingowi docieramy do użytkowników najbardziej skłonnych do dokonania konwersji na stronie. Ponadto możemy dopasowywać treści reklam do wąskich grup osób które przeglądały produkty w sklepie online, a także możemy analizować i monitorować wyniki przeprowadzanych kampanii.

list-image

YouTube do bez wątpienia lider wszystkich platform społecznościowych. W serwisie można wyświetlać zarówno banery reklamowe, jak i reklamy Ads dla wideo wyświetlające filmy promocyjne obok niekomercyjnych treści. Najpopularniejszym formatem jest tutaj reklama In-Stream rozliczana w modelu CPV (cost per view), czyli płatności za obejrzenie, która może być również wyświetlana na witrynach lub w aplikacjach w sieci reklamowej Google.

list-image

Media społecznościowej to nie tylko Facebook, ale wiele platform dających dużo sposobów na komunikację z klientami. Ze względu na fakt, iż przeciętny Internauta z Polski ma konta na 7 różnych platformach social media, prowadząc działania promocyjne nie warto ograniczać się tylko do jednej. Decydując się na konto firmowe na LinkedIn czy Snapchacie, masz szansę uprzedzić konkurencję i zgromadzić społeczność wokół Twojej firmy.

Działamy od 2009 roku

Nie wiesz czy ta forma reklamy jest dla Ciebie?

Jesteśmy agencją interaktywną zajmującą się reklamą w Google i na Facebook od ponad 13 lat. Przeprowadziliśmy w tym czasie wiele skutecznych kampanii reklamowych w Google oraz na Facebook i Instagram. Pomogliśmy dziesiątkom firm zaistnieć w internecie. Sprawdź naszą ofertę i zamów bezpłatną konsultację.

13

lat doświadczenia

50

prowadzonych profili

14

sklepów na Facebook

1950

płatnych kampanii

Chcesz wiedzieć więcej?

Poczytaj teksty o Social Media

Społeczny dowód słuszności i jego znaczenie dla marketingu

Rozważmy na moment społeczny dowód słuszności – koncepcję, która jest jednym z najważniejszych filarów dzisiejszego marketingu. Ta idea opiera się na podstawowym założeniu dotyczącym natury ludzkiej: zwykle kierujemy się decyzjami innych ludzi, zwłaszcza tych, których szanujemy lub uważamy za autorytety. Dlaczego to ważne? Proste. Kiedy firma zdobywa pozytywne opinie i rekomendacje od swoich klientów, może […]

Jak dodać własną naklejkę na Instagram Stories?

Dobrym sposobem na urozmaicenie treści i zwiększenie zaangażowania na Instagram Stories jest dodawanie spersonalizowanych naklejek. Dzięki nim możemy dodać nieco świeżości, ale przede wszystkim zwiększać świadomość marki. Wykonanie naklejek wcale nie jest trudne! Należy przygotować sobie grafikę z przezroczystym tłem w formacie .png. Zadbaj o dobrą jakość, aby już w samej relacji obrazek nie był […]

Facebook wprowadza Messenger Rooms

Ostatnio można zauważyć wiele zmian w funkcjonowaniu Facebooka. Wszystkie nowości dotyczą zaadoptowania mediów społecznościowych do sytuacji związanej z koronawirusem. Mam tu na myśli przede wszystkim aktualizacje, które mają pomóc dotrzeć użytkownikom do sprawdzonych i wiarygodnych informacji. Facebook czuje odpowiedzialność za treść, która pojawia się na ich portalu, dlatego w każdej aplikacji należącej do Facebooka pojawiły […]

Byte, czyli następca Vine już dostępny na iOS oraz Androidzie

TikTok cieszy się obecnie dużą popularnością, lecz konkurencja nie śpi, czego świetnym przykładem jest nowa aplikacja Hoffmana (twórcy serwisu Vine, który został wykupiony przez Twittera). Byte zostało uruchomione w piątek i przez weekend zanotowało ponad 100 tysięcy pobrań. Analizując funkcjonalność Byte, trudno nie odnieść wrażenia, że jest to po prostu unowocześniony Vine. Czytając jednak o […]

Czy Ministerstwo Cyfryzacji pomoże Ci z banem na Facebooku?

Blokady konta lub treści na Facebooku są powszechne. Ministerstwo Cyfryzacji ogłosiło, że na mocy porozumienia z Facebookiem możliwe jest złożenie odwołania od blokady konta lub usunięcia wpisu na profilu. Można to zrobić za pośrednictwem strony internetowej samego ministerstwa. Dlaczego mam do tego mieszane uczucia i uważam, że jest to zwyczajna wydmuszka? W zeszłym roku poznaliśmy nowy […]

Czy Facebook Watch jest zagrożeniem dla Youtube?

Facebook Watch od pewnego czasu dostępny jest dla wszystkich użytkowników Facebooka. Twórcy nowej platformy wideo twierdzą, że ma ona ułatwić kontakt na linii twórcy – fani. Czy Youtube ma się czego obawiać? Facebook z jednej strony jest gigantem, który w pewien sposób wyznacza trendy, a z drugiej samemu musi cały czas walczyć o rynek, więc […]

Podobały Ci się te informacje?

Oceń nas!

Średnia ocena: 5 / 5. Liczba głosów: 52

Jak dotąd brak głosów! Bądź pierwszą osobą, która oceni ten post.