Chciałbyś poprowadzić dla swojej firmy

kampanie
Działamy od 2009 roku

Prowadzimy skuteczne pozycjonowanie w Google

6 powodów, dla których warto postawić na pozycjonowanie w Google!

  1. SEO przynosi 1000%+ więcej ruchu niż posty organiczne na social mediach (Źródło: BrightEdge)
  2. 99% internautów klika w linki na pierwszej stronie wyników wyszukiwania, a tylko 0.78% internautów klika w wyniki na drugiej stronie (Źródło: Backlinko)
  3. 92.96% globalnego ruchu w sieci pochodzi z wyszukiwarki Google, Google Images i Google Maps (Żródło: Sparktoro)
  4. 86% użytkowników ignoruje płatne kampanie reklamowe i klika jedynie w wyniki organiczne w wyszukiwarce (Źródło: Inter Growth)
  5. 76% internautów, którzy korzystają z wyszukiwań w pobliżu na telefonach komórkowych, odwiedza dany biznes w przeciągu 1 dnia (Źródło: Think With Google)
  6. 53.3% całego ruchu na stronach pochodzi z wyszukiwań organicznych (Źródło: BrightEdge)

Co daje pozycjonowanie?

Wysoka skuteczność

Zwiększenie widoczności strony

Zwiększenie liczby odwiedzin

Optymalizacja kodu strony

Poprawa funkcjonalności strony

Zwiększenie liczby klientów

Co wchodzi w skład kompleksowej usługi SEO?

  • Analiza widoczności
  • Analiza konkurencji
  • Analiza fraz
  • Techniczne SEO
  • Optymalizacja treści
  • Zdobywanie linków
  • Monitorowanie widoczności i pozycji fraz

Jakie typy pozycjonowania organicznego?

W ramach każdego z oferowanych typów budujemy widoczność strony, zwiększamy liczbę odwiedzin na stronie, zwiększamy liczbę zapytań i sprzedaż.

list-image

Najpopularniejszy typ pozycjonowania polegający na promowaniu zasobu na kilka słów kluczowych tzw. short tail. Frazy dobierane są na podstawie gruntownej analizy wielu czynników: konkurencji, zapytań użytkowników, rodzaju prowadzonej działalności, itp. W tym rodzaju pozycjonowania kładzie się przede wszystkim nacisk na wprowadzenie wybranych słów kluczowych na jak najwyższe pozycje w wyszukiwarce Google.

list-image

Ten rodzaj pozycjonowania ma na celu zwiększenie widoczność biznesu w sieci. Pozycjonowanie lokalne ma na celu dotarcie do osób zainteresowanych produktem lub usługą dostępną w danym regionie. Regionem może być dzielnica, ulica czy województwo, chociaż najczęściej witryny pozycjonuje się na nazwę miasta. Podstawowym celem tego typu pozycjonowania jest zapewnienie jak najlepszej widoczności w lokalnych wynikach wyszukiwania.

list-image

Pozycjonowanie szerokie, na tzw. długi ogon (long tail), polega na działaniach SEO z wykorzystaniem licznych i rozbudowanych fraz kluczowych. Dzięki zastosowaniu dużej ilości fraz z długiego ogona możemy szybko wygenerować duży ruch na stronie internetowej. Co ważne, będzie to ruch bardzo dobrej jakości, bo większość odwiedzających internautów nastawiona będzie na skorzystanie z poszukiwanej oferty, więc przełoży się to na większą sprzedaż.

list-image

Pozycjonowanie sklepów internetowych to długofalowy proces, którego głównym celem jest zwiększenie widoczności dla fraz produktowych. Ta strategia pozwala budować zasięgi internetowe i docierać do właściwej grupy odbiorców, zainteresowanych naszymi produktami. Opiera się między innymi na optymalizacji on- i off-site oraz prowadzeniu działań wspierających user experience i pozyskiwaniu linków, które pozwolą na zwiększenie widoczności fraz produktowych.

list-image

Polega ono na odpowiedniej optymalizacji witryny poprzez stworzenie responsywnej wersji strony, odpowiedni układ treści, przyspieszenie jej działania czy przebudowę szkieletu pod urządzenia z małymi i średnimi wyświetlaczami. W połączeniu z jednoczesnym ogólnym pozycjonowaniem szerokim, lokalnym czy standardowym pozwala na pozyskanie ruchu z urządzeń mobilnych. Jest to sposób na wyprzedzenie konkurencji w kategorii, gdzie rywalizuje ze sobą wiele witryn.

list-image

Szczególnie polecana w branżach, gdzie istnieje lokalnie duża konkurencja, np. usługi fryzjerskie, usługi kosmetyczne, restauracje, hotele, warsztaty samochodowe, itp. Cechą charakterystyczną dla tych branż są zbliżone ceny oraz wąski zakres usług, powtarzalny w obrębie branży. Internauta szukając takiej firmy najczęściej nie analizuje oferty, ale wybiera firmę w pobliżu miejsca naszej aktualnej lokalizacji. Ta strategia doskonale wspiera pozycjonowanie lokalne dzięki usłudze geolokalizacji.

Pozycjonujemy strony od 2009 roku

Nie wiesz czy ta forma reklamy jest dla Ciebie?

Jesteśmy agencją interaktywną zajmującą się pozycjonowaniem w Google od ponad 13 lat. Przeprowadziliśmy w tym czasie wiele skutecznych kampanii reklamowych w Google oraz na Facebook i Instagram. Pomogliśmy dziesiątkom firm zaistnieć w internecie. Sprawdź naszą ofertę i zamów bezpłatną konsultację.

2500

wypozycjonowanych fraz

89

zadowolonych klientów

250

wypozycjonowanych stron

13

lat na rynku

Chcesz wiedzieć więcej

Poznaj informacje na temat pozycjonowania

Rich snippets – czym są i jaki mają wpływ na SEO?

Rich snippets to elementy, które odgrywają istotną rolę w strategiach SEO w dzisiejszych czasach. Można je zobaczyć na stronach wyników wyszukiwania Google. Są bardziej szczegółowe niż zwykłe wyniki wyszukiwania, oferując użytkownikom więcej informacji bez konieczności odwiedzania strony. Niesie to za sobą korzyści dla użytkowników oraz właścicieli stron. W tym artykule dowiesz się między innymi o […]

Linki Exact Match – czym są i jak je stosować

Linki exact match, czyli linki z dokładnym dopasowaniem frazy, to rodzaj linków, które zawierają dokładnie taką samą frazę, jak słowa kluczowe, na które dana strona chce się pozycjonować. Używane są w strategiach SEO (Search Engine Optimization) w celu zwiększenia widoczności strony w wynikach wyszukiwania, co przekłada się na większy ruch organiczny [1]. W tym artykule […]

Pozycjonowanie na długi ogon: Czym jest i czy warto się tym zająć?

Pozycjonowanie, czyli proces optymalizacji strony internetowej, by osiągnąć wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania, stało się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Jednym z podejść, które zdobyło popularność w ostatnich latach, jest pozycjonowanie na długi ogon (ang. long-tail SEO). W niniejszym artykule przedstawimy, czym jest pozycjonowanie na długi ogon, jakie korzyści przynosi oraz jak efektywnie je […]

Czy warto prowadzić firmowego bloga?

Blogi są świetnym sposobem dzielenia się wiedzą. O jego ich sile świadczy fakt, że ocalały one w epoce social mediów, czego nie można powiedzieć o forach internetowych. Wiele firm działających w mediach społecznościowych wychodzi z założenia, że nie ma sensu prowadzić swojego bloga na stronie internetowej, skoro mają Facebooka. Jak więc to jest – warto […]

Redesign strony internetowej – kiedy warto go robić?

Internet zawiera masę informacji, które z roku na rok docierają do nas w coraz większej ilości – każdego dnia jest ich około 34 GB! W związku z tym Google mieli niezliczoną ilość tekstów, obrazków i filmów, a właścicielom stron nie pozostawia nic innego, jak dostosować się do wytycznych potentata wśród wyszukiwarek, ponieważ w innym wypadku […]

Google zmienia sposób indeksowania i wdraża „Mobile First”

Zmian w wynikach wyszukiwania ciąg dalszy. Jeżeli nie dostrzegłeś jeszcze potrzeby migracji swojej strony i dostosowania jej do urządzeń mobilnych, może to być ostatni moment na wdrożenie zmian, zanim Twoja strona zniknie w zakamarkach internetu. Jak poinformowano dwa dni temu na oficjalnym blogu Google Blog Google koncern Alphabet po półtora roku eksperymentów i testów rozpoczęło […]

Google po raz kolejny rekordzistą!

Niestety w bardzo niechlubnej dziedzinie, ma bowiem zapłacić najwyższą grzywnę w historii UE.  Jeżeli informacje podane w piątek amerykański dziennik “The New York Times” się potwierdzą, Google zapłaci najwyższą z dotychczas nałożonych kar. Wyliczenia Brukseli opiewają na ponad miliard euro i to w ramach rekompensaty za nadużywanie swojej monopolistycznej pozycji rynkowej przy promocji swojej porównywarki […]

Pozycjonowanie filmów na YouTube – kilka wskazówek

YouTube jest drugą na świecie wyszukiwarką na liście popularności. Miesięczna liczba wyszukiwań przekracza 3 mld, a dynamika przyrostu zapytań jest o wiele szybsza niż w obrębie wyszukiwarki Google. Kanały na YouTube coraz częściej są znaczącym narzędziem specjalistów od marketingu. Platforma ta wykorzystywana jest przez firmy do promocji swoich produktów i usług. Nagrania wideo bardzo sprawdzają […]

Wpływ recenzji na wyniki wyszukiwania

Marketing internetowy przyczynił się do zmiany sposobu okazywania zaufania konsumentów do danych brandów. Wszelkie opinie na temat produktów lub usług w Internecie są o wiele ważniejsze od tego, co firma sama o sobie pisze. Recenzje umieszczane w przez internautów znacznie wpływają na proces decyzyjny, jak również konwersję. Komentarze użytkowników są pewnym dowodem zainteresowania daną rzeczą. […]

Zaawansowane operatory Google

Wyszukiwarka Google na trwałe wrosła w naszą codzienność i dziennie zadajemy jej ponad 3.5 miliarda zapytań. Kiedy wpisujemy jakieś hasło do wyszukiwarki, nie zastanawiamy się najczęściej w jaki sposób ona działa, oczekujemy tylko, że wskaże nam najlepsze strony zgodne z naszym zapytaniem. Często jednak zdarza się, że w wynikach wyszukiwania pojawiają się strony, które nie […]

Podobały Ci się te informacje?

Oceń nas!

Średnia ocena: 5 / 5. Liczba głosów: 126

Jak dotąd brak głosów! Bądź pierwszą osobą, która oceni ten post.