FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z naszymi usługami. Jeśli nadal masz jakieś pytania, skontaktuj się z nami, a my z przyjemnością Ci pomożemy.
Pozycjonowanie stron internetowych to szereg różnych działań ze stroną, które mają na celu pomóc w osiągnięciu jak najwyższej pozycji na liście bezpłatnych wyników wyszukiwania w wyszukiwarce Google. Jest to proces długotrwały, który wymaga czasu aby uzyskać efekty. Model rozliczenia jest tutaj oparty o ryczałt i stawka nie zależy od ilości kliknięć internautów.
Google Ads (dawniej AdWords) pozwala wyświetlać reklamy zaraz po uruchomieniu kampanii. Reklamy wyświetlają się między innymi nad lub pod wynikami osiągniętymi przez pozycjonowanie.
Dodatkowo dzięki Google Ads możemy wyświetlać kampanie na YouTube, w poczcie Gmail, tworzyć kampanie remarketingowe podążające za użytkownikiem oraz wyświetlać reklamy w sieci partnerskiej Google. Ta obejmuje zarówno największe portale internetowe, jak i niszowe strony, które mogą być dobrze dopasowane do Twoje branży. W tym modelu współpracy firma płaci za faktyczne kliknięcia w reklamy.
Najlepszą strategią jest połączenie pozycjonowania z reklamami Google Ads.
Prowadzenie kampanii Google Ads przez Autoryzowanego Partnera Google to szansa na oszczędności na budżecie. Wynagrodzenie za stworzenie, prowadzenie i uzyskanie skutecznej kampanii wychodzi taniej, niż czas poświęcony na samodzielne prowadzenie działań jako właściciel firmy.
Dodatkowo nasi specjaliści są w stanie tak zoptymalizować kampanię, że przynosi ona najlepszy zwrot z inwestycji.
Te dodatkowe koszty, z tytułu wynagrodzenia za prowadzenie kampanii, w przypadku naszej firmy zaczynają się od 300 zł za prowadzenie kampanii linków sponsorowanych. W przypadku uruchomienia dodatkowych zakresów, wynagrodzenie wzrasta o 100 zł za każdy z nich. Kampanie
Google Shopping, czyli reklamy w wyszukiwarce ofert sklepów internetowych stworzonej przez Google to wydatek rzędu 600 zł. W przypadku szerokiego zakresu współpracy udzielamy dodatkowych rabatów.
Przy małych kampaniach może to być znacząca procentowo część budżetu, jednak należy pamiętać, że Specjalista Google Ads prowadzi jednocześnie wiele kampanii. Jest również na bieżąco z narzędziami Google i nowinkami technologicznymi i produktowymi. Dzięki temu stosunkowo niewielkim nakładem czasu jest w stanie skonfigurować kampanię i ją zoptymalizować oraz zwykle wyciągnąć więcej z kampanii (niższe koszty kliknięcia, lepsze współczynniki jakości, lepsze reklamy).
Wszystko zależy od potrzeb, które ustalamy na początku współpracy.
W każdym pakiecie znajduje się m.in. stworzenie profilu na Facebook, tworzenie kreacji graficznych na potrzeby postów, przygotowanie treści postów z uwzględnieniem wytycznych marketingowych, zintegrowanie profili z narzędziami do analityki.
Do ustalenia pozostaje strategia i częstotliwość wymienionych działań. W pozostałych pakietach rozszerzamy możliwości o prowadzenie kampanii płatnych Facebook Ads oraz prowadzenie profili na Instagram lub w pozostałych serwisach społecznościowych.
Orientacyjna cena podstawowego prowadzenia profilu to koszt 400 zł netto. Natomiast zaawansowane prowadzenie kilku profili, wraz z kampaniami reklamowymi, analizą i stałą optymalizacją to koszt około 1000 – 3000 zł netto miesięcznie.
Wszystkie wykonywane przez nas strony są widoczne w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google, bo standardowo dodajemy je do indeksowania.
W ramach naszych prac wykonujemy podstawową optymalizację strony by było możliwe osiągnie wysokich pozycji w wyszukiwarce.
Jednak to na jakiej pozycji strona się znajdzie, zależy od wielu czynników. Przede wszystkim od tego czy firma działa na lokalnym rynku lub w niszowej branży?
Czy na obszarze działania występuje silna konkurencja i jak wiele podobnych firm inwestuje w reklamę internetową?
W zdecydowanej większości przypadków, żeby zapewnić widoczność potrzebne będzie skorzystanie z dodatkowych usług w zakresie Pozycjonowania stron lub Kampanii Google Ads.
Jeżeli szukasz taniej strony internetowej… to szukaj dalej…
Prawdopodobnie Twoja współpraca z innymi firmami może się zakończyć taką przygodą jak u niektórych naszych klientów: “strona jest niewidoczna w internecie”, “nie mają jak naprawić strony, bo firma która im ją zrobiła zapadła się pod ziemię” “firma, która stworzyła stronę żąda ogromnych kwot za każdą zmianę na stronie”.
Postaw na pewność. Działamy na rynku od 2009 roku. W naszej firmie orientacyjny koszt wykonania strony internetowej mieści się w przedziale od 1500 do 7000 zł netto. Skąd ta różnica? Każdy projekt jest wyceniany indywidualnie, ponieważ niektóre firmy potrzebują kilku zakładek z podstawowymi danymi, a inne rozbudowanych serwisów, opisujących wiele produktów i usług.
Jeśli pojęcia takie jak: piksel Facebooka,menedżer reklam, integracje, targetowanie, tag manager, Lookalike Audience, remarketing czy CTR nie mówią Ci zbyt wiele, to prawdopodobnie oznacza, że nie wykorzystasz w pełni potencjału mediów społecznościowych. Na rynku znajdziesz wiele ofert prowadzenia fanpage, które opierają się na prostych szablonowych działaniach, które mógłbyś również samodzielnie prowadzić.
My robimy to zawsze indywidualnie, bo każda firma czy branża jest inna i rządzi się swoimi prawami. Dodatkowo nasze działania zawsze charakteryzuje spójności graficzna i stylistyczna z pozostałymi materiałami reklamowymi. Ponadto przygotujemy takie kreacje reklamowe, żeby odnosiły największy skutek. Warto wspomnieć o tym, że pomożemy Ci również w niewygodnych kwestiach np. w konfrontacji z niezadowolonym klientem czy poprawianiu wizerunku firmy.
Nie znalazłeś odpowiedzi na pytanie?
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na pytanie które Ciebie interesuje, skontaktuj się z nami, a wyjaśnimy wszystkie Twoje wątpliwości.