Chciałbyś poprowadzić dla swojej firmy

kampanie
Działamy od 2009 roku

Jesteśmy Autoryzowanym Partnerem Google

6 powodów, dla których warto postawić na Google Ads!

  1. Ludzie czterokrotnie częściej klikają reklamy Google (63%) niż w jakakolwiek innej sieci reklamowa.
  2. Ponad 80% globalnych firm ufa Reklamom Google w kampaniach PPC.
  3. Średnie CTR reklam w Google dla reklam umieszczonych na pierwszej pozycji wynosi aż 7.94%.
  4. Wydawcy uzyskują 68% przychodów więcej, jeśli ich reklamy pojawiają się na Google.
  5. Google Reklamy mają ROI na poziomie 8:1 (zwrot z inwestycji).
  6. Użytkownicy, którzy odwiedzają witrynę przez Google Reklamy są o 50% bardziej skłonni do zakupu produktu lub usługi.

Jakie możliwości daje nam reklama w Google Ads (dawniej AdWords)?

Wysoka skuteczność

Błyskawiczny efekt

Precyzyjne targetowanie

Reklamy graficzne i filmy

Dynamiczny remarketing

Wiele platform reklamowych

Rynek reklamy online w Polsce

  • Display
  • SEM
  • Ogłoszenia
  • Wideo
  • Pozostałe

Źródło: IAB Polska/PwC AdEx

Jakie masz możliwości w ramach Google Ads

Google Ads to nie tylko kampania linków sponsorowanych w wyszukiwarce. W ostatnich latach usługa ta mocno się rozwinęła i daje teraz praktycznie możliwość dotarcia niemalże do 100% internautów.

list-image

Kampanie w sieci wyszukiwania wyświetlają reklamy tekstowe w wynikach wyszukiwania w Google, czyli tzw. linki sponsorowane. Dzięki nim możesz docierać do milionów użytkowników, gdy szukają w Google oferowanych przez Ciebie produktów lub usług. Kampanie świetnie sprawdzą się w firmach, których podstawowym celem jest zwiększanie liczby zakupów, dotarcie do potencjalnych klientów, czy zwiększenie ruchu w witrynie. Twoje reklamy wyświetlają się klientom, którzy aktywnie szukają produktów i usług w internecie.

list-image

Są to reklamy graficzne w witrynach umożliwiające realizowanie celów marketingowych poprzez wyświetlanie graficznych reklam. Korzystają one z milionów witryn działających w sieci partnerskiej Google oraz usług należących do Google, takich jak YouTube. Kampanie w sieci reklamowej to świetny sposób na poszerzenie zasięgu i przyciągnięcie uwagi odbiorców. Polecany do nawiązywania ponownego kontaktu z osobami, które widziały już reklamę lub odwiedziły Twoją witrynę.

list-image

Umożliwiają wyświetlanie reklam wideo w YouTube i innych witrynach, wyświetlających filmy zaciągane z tego serwisu. Szczególnie polecane firmom, których głównym zadaniem jest zwiększanie świadomości marki. Ten rodzaj kampanii warto wykorzystać do budowania świadomości i rozważania zakupu, sprzedaży i pozyskania potencjalnych klientów, docierania do nowych odbiorców, nawiązania ponownego kontaktu z osobami, które widziały Twoje reklamy lub odwiedziły Twoją witrynę.

list-image

Kampanie produktowe wyświetlają informacje o produktach w Google, przez co idealnie nadają się dla sprzedawców detalicznych, chcących zwiększać popyt na swój asortyment produktów. Reklamy produktowe wyświetlają się w wynikach wyszukiwania nad linkami sponsorowanymi oraz w karcie Zakupy wyszukiwarki Google. Właściciele sklepów mogą też promować produkty dostępne w sklepach stacjonarnych lub internetowych.

list-image

Kampanie promujące aplikacje pozwalają na znalezienie nowych użytkowników aplikacji i zwiększenie sprzedaży w aplikacji. Ten typ kampanii wykorzystuje informacje z Twojego telefonu, aby automatycznie optymalizować reklamy w sieci wyszukiwania, Google Play, YouTube, czy na kartach Discovery oraz w ponad 3 milionach witryn i aplikacji. Dzięki kampanii możesz zwiększyć liczbę instalacji oraz zaangażowanie na urządzeniach mobilnych.

list-image

Dzięki nim docierasz do wszystkich kanałów w ramach jednej kampanii. Jest to nowy typ kampanii, który umożliwia reklamodawcom stawiającym na skuteczność dostęp do wszystkich zasobów reklamowych Google Ads w ramach jednej kampanii. Kampania pozwala zwiększać skuteczność na podstawie wyznaczonych przez Ciebie celów konwersji oraz zapewniać wzrost liczby i wartości konwersji poprzez optymalizację skuteczności w czasie rzeczywistym.

Jak to działa

Twój sukces w 4 prostych krokach

Autoryzowany Partner Google

Nie wiesz czy ta forma reklamy jest dla Ciebie?

Jesteśmy agencją interaktywną zajmującą się reklamą w Google od ponad 13 lat. Przeprowadziliśmy w tym czasie wiele skutecznych kampanii reklamowych w Google oraz na Facebook i Instagram. Pomogliśmy dziesiątkom firm zaistnieć w internecie. Sprawdź naszą ofertę i zamów bezpłatną konsultację.

13

lat doświadczenia

6000

produktów w Google Zakupy

40

Aktywnych kampanii

500000

przychodu z kampanii

Chcesz wiedzieć więcej?

Poczytaj teksty o Google Ads

Google Analytics 4 (GA4) – co powinieneś o nim wiedzieć

Google Analytics Universal to poprzednia wersja narzędzia Google Analytics. Od 2021 roku jest stopniowo wycofywane z użytku, aby 1 lipca 2023 r. całkowicie zostało zastąpione przez Google Analytics 4 (GA4). Google zachęca użytkowników GA Universal do przejścia na nowszą wersję narzędzia, która oferuje nowe funkcjonalności i lepsze możliwości analizy danych. Warto pamiętać, że GA4 nie […]

Czy warto prowadzić firmowego bloga?

Blogi są świetnym sposobem dzielenia się wiedzą. O jego ich sile świadczy fakt, że ocalały one w epoce social mediów, czego nie można powiedzieć o forach internetowych. Wiele firm działających w mediach społecznościowych wychodzi z założenia, że nie ma sensu prowadzić swojego bloga na stronie internetowej, skoro mają Facebooka. Jak więc to jest – warto […]

Redesign strony internetowej – kiedy warto go robić?

Internet zawiera masę informacji, które z roku na rok docierają do nas w coraz większej ilości – każdego dnia jest ich około 34 GB! W związku z tym Google mieli niezliczoną ilość tekstów, obrazków i filmów, a właścicielom stron nie pozostawia nic innego, jak dostosować się do wytycznych potentata wśród wyszukiwarek, ponieważ w innym wypadku […]

Google pracuje nad nową polityką prywatności. Czy można zjeść ciasteczko i mieć ciasteczko? Google twierdzi, że potrafi

Pliki cookie, piksel konwersji i inne techniki – istnieje wiele sposobów na sprawdzanie naszej obecności w sieci. Google niejednokrotnie był oskarżany o szpiegowanie użytkowników i naruszanie ich prywatności (głównie przez przeglądarkę Chrome), jednak teraz chce pokazać, że dba o prywatność internautów. Ba! Justin Schuh, Dyrektor ds. Inżynierii Chrome w komunikacie twierdzi, że będzie to teraz […]

Znacie Duck Duck Go? Oni dbają o Twoją prywatność

Nie ma co się oszukiwać – dla zdecydowanej większości z nas Google jest praktycznie synonimem wyszukiwarki. Niewiele osób w Polsce w ogóle bierze pod uwagę jakieś alternatywy (Google – 95,5%, Yahoo – 2,3%, Bing – 1,37% i trzy inne poniżej 1%). Okazuje się jednak, że coraz częstsze sytuacje związane z wyciekiem danych sprawiają, że użytkownicy […]

Po co Google zapisuje naszą historię wyszukiwania i jak kontrolować zbierane przez nich dane?

Trudno sobie obecnie wyobrazić poruszanie się po internecie bez wyszukiwarki Google. Towarzyszy nam nie tylko podczas korzystania z komputera, ale również na wszystkich urządzeniach mobilnych. Już dawno młodzież zaczęła określać tę wyszukiwarkę mianem „wujka Google”, ze względu na to, że zna odpowiedź praktycznie na każde pytanie. Osobiście uważam, że trzeba szczególnie uważać na informacje zawarte […]

Google zmienia sposób indeksowania i wdraża „Mobile First”

Zmian w wynikach wyszukiwania ciąg dalszy. Jeżeli nie dostrzegłeś jeszcze potrzeby migracji swojej strony i dostosowania jej do urządzeń mobilnych, może to być ostatni moment na wdrożenie zmian, zanim Twoja strona zniknie w zakamarkach internetu. Jak poinformowano dwa dni temu na oficjalnym blogu Google Blog Google koncern Alphabet po półtora roku eksperymentów i testów rozpoczęło […]

Istotnie zmiany w sposobie wyszukiwania obrazów w Google Grafika

Praktycznie każdy z nas używa Google do wyszukiwania różnego rodzaju obrazów oraz zdjęć. Poza tym, wyszukiwarka pozwala nam filtrować wyniki pod kątem licencji – jest to bardzo wygodna funkcja. Cała wyszukiwarka grafik jest całkiem nieźle rozbudowana, co znacznie ułatwia pracę. Jak wiele osób zapewne zauważyło, Google pozbyło się jednej funkcji, za którą wielu użytkowników zapewne […]

Istotne zmiany w programie partnerskim YouTube

Do poruszenia tego tematu zainspirowała mnie sytuacja związana z zaprzyjaźnionym kanałem na YouTube, który zajmuje się recenzjami filmów i seriali. Jest to niszowy kanał, nieposiadający ogromnej ilości subskrypcji, a jego twórcy też nigdy na siłę o to nie zabiegali. Niestety, najnowsze zmiany w serwisie, na pewno nie spodobają się mniej popularnym kanałom oraz młodym twórcom. […]

24 zmiany w świecie Google’a, które miały miejsce w 2017 roku

Co prawda jest już połowa stycznia, jednakże warto chociaż wypunktować najważniejsze zmiany w Google, które dokonały się na przestrzeni całego 2017 roku. Sporo działo się w algorytmach, w kampaniach AdWords, jak również w samym funkcjonowaniu firmy z Mountain View. Kolejność oczywiście przypadkowa, bez szczególnego wartościowania poszczególnych elementów. 🙂 Wyszukiwarka Chrome rozpoczęła informować użytkowników o stronach nieszyfrowanych […]

Podobały Ci się te informacje?

Oceń nas!

Średnia ocena: 5 / 5. Liczba głosów: 66

Jak dotąd brak głosów! Bądź pierwszą osobą, która oceni ten post.