Szkolenia i konferencje związane z SEO/SEM

W sieci dość często jesteśmy zasypywani ogromną ilością informacji (ang. information overload). Większość z nich jest nam niepotrzebna i przykrywa ten wartościowy kontent, który może okazać się naprawdę interesujący. Każdego dnia docierają do nas gigabajty bezwartościowych danych, co może wyraźnie odbijać się nawet na zdrowiu, ponieważ ilość informacji, które pochłaniamy, może zacząć przewyższać nasze możliwości adaptacyjne. W takich warunkach interesujące wiadomości mogą zagubić się gdzieś w czeluściach internetu i nie dotrzeć do nas w odpowiednim momencie. Dla wielu osób związanych z marketingiem, wartościowym kontentem są informacje o szkoleniach i konferencjach, dlatego postaram się w pewien sposób uporządkować przyszłe eventy związane z SEO/SEM.

SEO: Pozycjonowanie i link building

Szkolenie podzielone jest na dwa etapy. Część pierwsza skupia się na optymalizacji strony, copywritingu SEO oraz aspektach technicznych zoptymalizowanych stron www. Część druga to kompendium wiedzy o nowym SEO i zdobywaniu linków zgodnych z wytycznymi Google.

Prelegenci: Cezary Lech, Bartosz Berliński
Czas i miejsce:
15 marca, Warszawa, Adgar Plaza A
5 kwietnia, Wrocław, Best Western Plus Q Hotel
26 kwietnia, Kraków, Best Western Kraków Old Town
15 maja, Poznań, MaxROY com
24 maja, Gdańsk, Best Western Plus Arkon Park

https://sprawnymarketing.pl/szkolenia/seo-pozycjonowanie/

Szkolenie Google AdWords+AdWords PRO

Google w Polsce obecnie zajmuje 97% rynku wyszukiwarek. Jeżeli ktoś czegoś szuka, szuka w Google. Szkolenie ma na celu nauczyć korzystać z systemu Google AdWords, aby klienci znaleźli właśnie Twoją firmę, a nie konkurencji. Możliwości AdWords nie kończą się na wyszukiwarce. Co roku Google systematycznie rozszerza możliwości reklamowe.

Prelegenci: Tomasz Frontczak, Bartosz Berliński

Czas i miejsce:
16-17 marca, Warszawa
4-5 kwietnia Wrocław,
25-26 kwietnia, Kraków
8-9 maja, Poznań

http://sprawnymarketing.pl/szkolenia/google-adwords/?utm_source=facebook.com&utm_medium=referral&utm_campaign=event-adwords-fb

SEMKRK #5

Kolejne spotkanie z cyklu semKRK. Prelekcje prowadzone w dynamiczny i konkretny sposób. Dla wszystkich, którzy chcą bardziej poznać branżę, nawiązać nowe znajomości oraz dowiedzieć się, co mają do powiedzenia lokalni liderzy biznesu.

Prelegenci: Tomasz Kiełkiewicz (temat: LONG TAIL SEO W E-COMERCE) , Łukasz Chwiszczuk (temat: 10 TRIKÓW W ADWORDS, KTÓRE POZWOLĄ ZAOSZCZĘDZIĆ TWÓJ BUDŻET) oraz Robert Niechciał (temat: SEO W 2017 – JAK TO WYGLĄDA PO ZMIANACH W ALGORYTMIE GOOGLE)

Czas i miejsce: 24 marca, Kraków Pauza in Garden

http://semkrk.pl/

SEMcamp#23

 

Cykliczna konferencja specjalistów branży SEM, której celem jest szerzenie wiedzy związanej z marketingiem w wyszukiwarkach oraz integracja osób zajmujących się marketingiem internetowym. Na spotkaniach poruszane są m.in. tematy SEO/SEM, analityka internetowa oraz mierzenie rezultatów kampanii reklamowych.

Prelegenci: Marta Siekierska, Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski, Grzegorz Smółkowski, Matz Lukmani, Tomasz Sobiesiak.

Czas i miejsce: 27 marca, Uczelnia Łazarskiego, Warszawa.

http://www.semcamp.com.pl/

Kongres Online Marketing

Znajdziemy tu wartościowe prelekcje szkoleniowe – praktyczne rozwiązania dla sektora B2B i B2C. Dowiemy się, jak rozwiązać problemy, z którymi codziennie borykają się właściciele firm. Organizatorzy zadbali o dwie osobne sale warszawskiego Multikina Złote Tarasy (osobne ścieżki dla firm z sektora B2B i B2C). Jednym z ważnych punktów będzie wystąpienie certyfikowanego trenera Google – Macieja Lewińskiego nt. Google Analytics LIVE „Jak zwiększyć sprzedaż skuteczniej wykorzystując dane z Google Analytics”.

Dodatkowo w programie:
– szkolenie z właściwego określania budżetu reklamowego oraz oceny efektywności kampanii osobno dla B2B i B2C (warsztat na danych liczbowych)
– promocja trudnego produktu dla B2B – jak samodzielnie planować i prowadzić kampanie reklamowe z pozoru „niesprzedawalnego” produktu
– opcjonalne warsztaty 31 marca z Facebook Ads, E-mail Marketingu, Google Analytics, Google AdWords, Content marketingu, Pozycjonowania.
– możliwość wyświetlania i wprowadzania własnych notatek na aktualnie wyświetlanej prezentacji.

Prelegenci: Marcin Maj, Łukasz Żelazny, Maciej Lewiński, Artur Maciorowski, Witold Wrodarczyk, Rahim Blak, Daniel Bossy, Dorota Wellman

Czas i miejsce: 30 marca, Multikino Złote Tarasy, Warszawa

http://kongres-online.pl/

Optymalizacja sklepów internetowych

Szkolenie z zakresu optymalizacji i pozycjonowania sklepów internetowych. Przygotowany program szkolenia wychodzi na przeciw oczekiwaniom właścicieli sklepów, którzy chcą aby cieszyły się one stale rosnącą popularnością i ruchem organicznym z wyszukiwarki. Tak samo ze szkolenia skorzystają specjaliści, którzy na co dzień pracują w agencjach i zajmują się optymalizacją oraz pozycjonowaniem wielu sklepów internetowych, a także działy inhouse średnich i dużych sklepów internetowych.

Prelegenci: Paweł Gontarek, Artur Strzelecki

Czas i miejsce: 19 kwietnia, Warszawa, Centrum konferencyjne Golden Floor

https://www.silesiasem.pl/optymalizacja-sklepow-internetowych

Festiwal SEO

Festiwal SEO, który odbędzie się 19 maja w katowickim Międzynarodowym Centrum Kongresowym, jest największym tego typu wydarzeniem w branży SEO, na którym przekazywane są interesujące case study oraz omawiane nowości w marketingu wyszukiwarek. Oczywiście można spotkać tam kilkaset osób, z którymi warto wymienić się ciekawymi uwagami.
Jest to piąta edycja Festiwalu SEO. Całe wydarzenie odbędzie się w kompleksie kongresowym znajdującym się w sąsiedztwie katowickiego Spodka. Każdego roku setki osób przybywa tu poszerzać swoją wiedzę w zakresie marketingu w wyszukiwarkach.

Prelegenci: Katarzyna Baranowska, Damian Sałkowski, Ewelina Podrez, Michał Herok, Marcin Duraj, Tomasz Wydra, Milena Majchrzak, Michał Wiciński, Kamila Krówczyńska, Michał Magdziarz, Marta Eichstaedt, Grzegorz Strzelec

Czas i miejsce: 19 maja, Katowice, Międzynarodowe Centrum Kongresowe
https://www.silesiasem.pl/festiwal-seo-2017-katowice

 

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.